25 de mayo de 2018-

La presidenta de la Diputación de Pontevedra, Carmela Silva, acompañada del equipo de producción y dirección de la película “María Solinha 2.0” presentaron esta mañana el largometraje en el que la figura de la mujer y los paisajes de las Rías Baixas serán protagonistas. Durante el transcurso de la presentación, Silva mostró su satisfacción “pola potencia que está a ter o cinema desenvolvido por homes e mulleres da provincia de Pontevedra”.

Según aseguró la presidenta provincial, la colaboración de la Diputación de Pontevedra con la producción del largometraje, que asciende a 50.000 €, se debe principalmente a la necesidad de “apoiar á cultura e ao cinema feito na provincia e por xente de aquí”. Junto a esta cuestión, Silva puso en valor la importancia de la película para “visibilizar ás mulleres da provincia de Pontevedra, mulleres como María Soliño, que forman parte da nosa historia, que teñen sido moi valentes e potentes e sen embargo foron invisibilizadas e silenciadas”.

Junto a estos aspectos, la presidenta provincial también recordó el importante papel que cumple el cine “para dar a coñecer os territorios e atraer a visitantes”. En este sentido, Silva destacó que “o vindeiro ano e por primeira vez na súa historia FITUR vai ter un espazo no que expoñer cuestións que ligan turismo con cinema. Neste aspecto a provincia de Pontevedra quere ser unha referencia, queremos converter ao noso destino nun plató de cinema xa que temos todas as características para que isto poida ser así”.

Por su parte, el director de la película, Ignacio Vilar, agradeció “o apoio fundamental da Deputación nesta película xa que sen a súa axuda sería difícil competir” y explicó que la principal idea de la película “é dar resposta á pregunta de como sería agora María Soliña, unha muller loitadora, unha muller libre, se vivise na actualidade”.  La cinta se rodará íntegramente en gallego y en la  provincia de Pontevedra a finales de este año 2018. Será producida por Vigopolis y por Vía Láctea Films y contará con la actriz canguesa Andrea Santos como protagonista.

El estreno está previsto para la primavera de 2019.